Post by kewlnebestdipho on Feb 8, 2022 16:55:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Ace Defender: Dragon War 2022 version ▞▞▞
Speel dit spel al een tijdje en ik vind het een geweldig spel. Ik zie veel als mensen praten over geld uitgeven en vast komen te zitten op een bepaald niveau, maar ik heb dat eerlijk gezegd niet gezien of ben helemaal vastgelopen. Ik ben ver voorbij niveau 50 en heb nog geen cent uitgegeven.
Echt leuk, niet echt klachten. Ik hoop dat je Markiplier echter langer in de buurt houdt!
Spel is echt goed. Ik heb geen enkel probleem. De ontwikkelaars reageerden zo snel mogelijk op vragen. Alles is goed en ok, maar het enige kleine probleem dat ik heb, is dat jullie de pop-upmeldingen voor wedden op het koningskampioenschap moeten verwijderen. Het is zo frustrerend elke keer als ik inlog. Ook al heb ik op dit bericht niet meer weergeven geklikt, het helpt niet. Dus verwijder die pop-upmeldingen. Dank u
HET SPEL IS ZO VERSLAVEND ALS GAME-GRAPHICS EN ACTIE ZIJN GEWELDIG.
leuk spel Niet helemaal gebaseerd op het uitgeven van geld, maar het helpt wel
Ik was geïntrigeerd door dit spel toen ik zag dat het een torenverdedigingsspel liet zien met een cool karakterontwerp. Persoonlijk ben ik dol op Tower Defense-games, dus ik ging meteen naar de app store. Je krijgt een split van 10 minuten aan torenverdedigingsgameplay, waarna het verandert in een standaard AFK-spel. Het type spel waarin je helden upgradet en ze de vijand ziet verslaan.
Had een paar problemen met de aankoop, maar ik kreeg hulp van hen, zelfs als het vertraging had... Dat is prima, ik ben gewoon blij dat ze er echt om geven en het feit dat deze game vrij genereus is, is behoorlijk verbazingwekkend, helemaal een aanbevolen spel voor mij
Na een aantal maanden gespeeld te hebben. Ik kan zeggen zonder een dought. Dit is geen torenverdedigingsspel. Ik zeg dit omdat de focus niet ligt op de inhoud van de torenverdediging. Deze game is een kopie van een andere met stukjes TD erin gestrooid. Ook de enige inhoud die is toegevoegd, was wat ik had ontgrendeld uit het basisspel. Geld uitgeven aan dit spel is zonde. Aangezien alles willekeurig is. Grote kans dat uw geld u niets oplevert. Servers zijn nog steeds offline of werken zelden. Spel 2 0f 10
Heel leuk. zeker de moeite waard om vooruit te komen; veel te doen en veel lonende gameplay.
100% betalen om te winnen, maar als je gewoon even iets te doen wilt hebben, dan is dit niet zo erg. Ik heb er persoonlijk nog steeds niets aan uitgegeven, dus ik ben gewoon veel tijd aan het slijpen. Maar als je topspeler wilt zijn, dan zul je daar ongetwijfeld voor moeten betalen.
Ik hou van de tekenfilm, hou van de gameplay, hou er gewoon van
Speel dit spel nu al een tijdje en ik vind het leuk. Maar de laatste 2 weken crasht het gewoon de hele tijd. Geprobeerd om het opnieuw te installeren. Stuur de foutmelding naar de ontwikkelaars. Geen antwoord. Hoop dat ze erachter komen. Klote om te betalen en geen spel te hebben dat werkt...
Game heeft potentie om goed te zijn, zolang ontwikkelaars de game regelmatig updaten met nieuwe dingen
Ace Defender: Dragon War Rollespill ktuh
Geweldig. Goede balans tussen idle en gameplay.
Krijg een melding dat er een update 2.0.0 is, maar ik kan deze niet downloaden. Nu kan ik niet spelen
Ace Defender: Dragon War பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் ozj
Voordelen: Game is interessant en put uit veel gamegenres. Kunst is goed. Nadelen: Gacha-spel betalen om te winnen. Tenzij je honderden in het spel investeert, zul je nooit de top van je server bereiken, laat staan het spel. Hierdoor verlies je dagelijks actieve spelers als ze bakstenen muren raken. Over servers gesproken, de game is ontworpen om je te laten denken dat je een kans hebt om de beste te zijn. Als je bij lvl 40 komt, realiseer je je dat dit nep is. Ik heb nu twee keer contact opgenomen met support zonder antwoord, weken later.
Adverteert zichzelf als een gatcha-torenverdediging, maar in werkelijkheid is het gewoon een andere kloon van het type afk-arena. Er zijn in het begin een paar torenverdedigingsmissies om je aan het spelen te krijgen, daarna van genre en ik heb in meer dan een uur spelen geen andere torenverdedigingsmissie gezien.
👼 Speel het alsjeblieft niet ... lang kan het gezichtsvermogen beschadigen ..... Mijn gezichtsvermogen staat hierdoor onder druk ... Ik heb het 1 tot 2 uur gespeeld. De graphics van dit spel kunnen je gezichtsvermogen beschadigen...
Ik zie dat je vandaag een update hebt, maar als ik klik om hem op te halen, is die er niet. Dus het blijft me maar heen en weer sturen. Dus ik kan het spel nu niet spelen.
Ik vind het leuk. Een van de betere, zo niet de beste inactieve games. Makkelijk om je karakters van kwaliteit te voorzien, en je kunt behoorlijk ver komen en genieten van f2p. Ik zou alleen willen dat ze je niet de "Top"-spelers in het gezicht zouden gooien met weddenschappen en beloningen/ranglijsten. Daardoor ben ik met Taptap Heroes gestopt. Ik ben hier alleen om de tijd te verdrijven met een fatsoenlijk spel en guild-dingen, dus ze moeten de topklassementen/weddenschappen weglaten bij de volgende update, dan doe ik snel 5★.
P2W, maar enigszins voor f2p is het te doen, het geeft veel beloningen voor f2p, maar veel succes met het voortzetten van je voortgang zonder wat dollars. Gacha-spellen, tot nu toe is de snelheid voor mij waardeloos, 200 spins en slechts 2 helden gaan naar oranje, misschien is mijn geluk slecht, idk. Elke dag nieuwe servers, ik kan me niet herinneren dat dit spel 3 jaar oud is (tel voor 1 server per dag), maar man, 900+ servers al, waarschijnlijk 3 servers of meer per dag, waardoor elke server dood is en er nog maar een paar mensen over zijn. 3 sterren. Sorry.
Als de afbeelding het leuk vindt wat het is, vind ik het niet erg om het te veranderen in 5 sterren. Het spel is tenslotte goed
Het spel heeft verbeteringen nodig voor spelers met een hoger niveau/max.
Ik ben dol op deze game, de meeste games nemen lange uren aan gameplay of $$$ om een personage te krijgen dat je wilt, maar ik heb vrijwel de meeste personages gekregen die geobsedeerd zijn door, kunnen we zeggen Unicorn Queen Angelia. En ik vind het leuk hoe de torenverdedigingsonderdelen de eentonigheid van alleen maar het kijken naar veldslagen doorbreken!!!
Geweldig spel! Ik zou dit spel de hele dag kunnen spelen en me nooit vervelen. Het enige dat ik kon bedenken om dit spel nog beter te maken, is dat de geluidseffecten dynamischer moeten zijn, omdat het niet voelt alsof je helden tot leven komen als ze vechten zonder hun unieke geluidseffecten. Veel ruimte voor verbeteringen!
Niet mijn soort spel, maar het leek OK heeft goede graphics en gameplay. Maar alleen omdat ik het niet leuk vind, zal ik het geen slechte beoordeling geven
Kan het spel niet goed beoordelen omdat het niet laadt. Blijft zeggen dat de netwerkverbinding is verbroken en komt niet verder dan het titelscherm. Werkte de avond ervoor prima. Alle typische dingen gedaan die je doet met een crashende app en nog steeds niet presterend, maar jongen houdt ervan pushmeldingen te sturen die ik niet kan uitschakelen.
Geweldig, leuk spel waar je eigenlijk geen geld aan hoeft uit te geven. Je krijgt constant veel van de valuta voor echt geld door dagelijks te spelen en zelfs een deel door elke dag een paar advertenties te bekijken.
Vind het tot nu toe leuk!!!! Doet me denken aan een oud heldenspel dat ik vroeger had.
Ik heb deze game meer dan een jaar gespeeld, maar het ding dat me deed de-installeren, zijn alle advertenties die reclame maken voor de spelshow-elementen die niet eens in de game zitten
Begint als een interessant torenverdedigingsspel, maar wordt dan gewoon Raid Garbage Legends. Jammer.
Dit is echt een goed inactief spel. In tegenstelling tot andere geeft dit spel je nauwelijks advertenties en het is vrij eenvoudig om te spelen. De enige keer dat ik ooit een advertentie heb gekregen, is wanneer ik er een vraag met een beloning. Sterk aanbevelen.
Het is veel te verslavend, het kost eerlijk gezegd veel tijd om beter te worden dan mijn vrouw! Geweldig spel
Ik weet niet zeker waar mijn vorige beoordeling naartoe ging, maar ik zal beginnen, aangezien het opnieuw spelen van game-ontwikkelaar verrassend snel was
Goed spel. Wordt na een tijdje een beetje saai en vervelend. Ongeveer 1,5 maand gespeeld voordat het spel werd verwijderd.
Dit is leuk en je krijgt er gemakkelijk grip op.
Geweldig spel met veel kampioenen en strategie.
Ik vind het geweldig, het is een betere, meer nuchtere raid-kloon, maar mijn enige klacht tot nu toe is dat ik gewoon mijn versie moest verwijderen en het had 2 50+ niveau-tekens op dat account, maar ik moest ze verliezen omdat ik je helemaal had opnieuw installeren op deze telefoon, het is een van de beste games die ik in jaren heb gespeeld en ik weiger om raid te spelen omdat het me door de strot wordt geduwd, behalve dat ik net een halve maand aan werk ben kwijtgeraakt
Deze game is cool en het artwork is geweldig. Maar het heeft veel nadelen. Op dit moment kan ik bijvoorbeeld niet inloggen op de game omdat er staat dat er een update beschikbaar is, maar er is geen update in de app store en als ik daar op play druk, komt dezelfde melding opnieuw en kan ik niet inloggen. van dat grote probleem zijn er altijd problemen met de servers. Het verliest heel gemakkelijk de verbinding met hen en je moet vrij vaak inloggen, zelfs als je de app niet sluit.
Perfect Cream Árkádjátékok jtde
Het zuigt na de update, te veel bugs en onspeelbaar. Bevriezende kruip in torenverdediging.
Een goede game vind het heerlijk om games te vinden waarmee je kunt blijven stijgen, zelfs als je geen geld kunt of kunt uitgeven
Het spel is als inactieve helden vermengd met torenverdediging. Leuk, maar ik haal 2 sterren weg omdat ik de bottleneck raak voordat zelfs alle functies zijn ontgrendeld en ik voor altijd moet wachten op het verzamelen van items. Meh, te lui naar mijn smaak.
Kan game niet openen na update
3 sterren voor de Art. 5 sterren bij "Volledig scherm" als de kunst beschikbaar zal zijn.
Ik vond dit spel niet leuk, het voelde alsof ik een video aan het kijken was.
Leuk spel, maar je moet opnieuw inloggen vanwege een onstabiel netwerk, zelfs als ik een sterke wifi- of dataverbinding heb.
Het is een spel denk ik. Het houdt je hand de hele tijd vast en het spel is goed. Gevechten kunnen er niet over uit welke stijl; draai de basis, torenverdediging of melee. Maar de grote taddies zijn goed om naar te kijken.